- Liny Syntetyczne YSM-Aero(23)
- Liny Syntetyczne Dyneema®(46)
- Liny Dyneema® z Oplotem Poliestrowym i Żeglarskie(21)
- Liny do Wyciągarek(14)
- Liny do Wyciągarek z Oplotem!(6)
- Zawiesia Pasowe(4)
- Liny Przedłużające(10)
- Liny Kinetyczne(17)
- Zawiesia Wężowe(3)
- Liny Polipropylenowe Skręcane(28)
- Liny Polipropylenowe Skręcane Tiger (Żółto-Czarne)(10)
- Liny Polipropylenowe Skręcane Brązowe (Jak Naturalne)(32)
- Liny Polipropylenowe Plecione(22)
- Linki Polietylenowe Plecione Pomarańczowe(3)
- Liny Poliamidowe Skręcane(22)
- Liny Poliamidowe Plecione(26)
- Liny Poliestrowe Skręcane(4)
- Liny Poliestrowe Plecione(4)
- Liny Cumownicze Jachtowe(33)
- Liny Kotwiczne Jachtowe(17)
- Liny Cumownicze Okrętowe(14)
- Linki Bawełniane Plecione(12)
- Liny Naturalne Manila(7)
- Szekle Metalowe Green Pin®(19)
- Szekle Syntetyczne(11)
- Ogniwa Syntetyczne(10)
- Osłony dla Lin(3)
- Zaplatanie Lin / Usługi(4)
- Nowości
- Promocje
4,07 zł
597,00 zł
334,00 zł
230,00 zł
5,30 zł
157,00 zł
932,00 zł
Gwarancja i serwis
Podstawą przyjęcia reklamacji składanej na podstawie gwarancji przez podmiot nie będący konsumentem jest dowód zakupu towaru (paragon lub faktura VAT). W stosunku do konsumentów posiadanie paragonu może usprawnić proces reklamacyjny, ale nie jest konieczne.
Na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie udzielamy (tj. YSM and Partners, ul. Migdałowa 2, 72-003 Dobra (Szczecińska)n) 3 miesięcy gwarancji licząc od momentu wydania towaru kupującemu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia wadliwego towaru pod adres sklepu. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta. W przypadku, gdy towar jest wadliwy kupujący może żądać: w pierwszej kolejności - nieodpłatnej naprawy, jeśli naprawa jest niemożliwa towar zostanie wymieniony na nowy.
Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Reklamacje (na podstawię rękojmi)
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeśli jesteś konsumentem nie masz takiego obowiązku, ale zalecamy takie postępowanie.
Jeżeli zakupiony towar okaże się wadliwy, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1. Prześlij do nas (na adres: YSM and Partners, ul. Migdałowa 2, 72-003 Dobra (Szczecińska) produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego oświadczenie, w którym opiszesz powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (jeśli w taki sposób zostanie rozstrzygnięta reklamacja). Wzór oświadczenia wraz z wyciągiem informacyjnym znajdą Państwo w paczce wraz z dowodem zakupu. Jeśli jesteś konsumentem skorzystanie ze wspomnianego wzoru nie jest obowiązkowe.
2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu, obniżenie ceny lub zwrot pieniędzy.
4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@linysyntetyczne.pl lub telefonicznie: 00 48 91 433 01 28. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
W razie pytań zawsze chętnie służymy pomocą.
Z pozdrowieniami,
Zespół www.linysyntetyczne.pl
2,04 zł
1,39 zł
2,31 zł
3,07 zł