Produkt dnia
Lina Dyneema 3MM 0,84T
Lina Dyneema 3MM 0,84T

4,07 zł

MTR
Dyneema 1.0MM 0,18T Nieimpregnowana
Dyneema 1.0MM 0,18T Nieimpregnowana

1,25 zł

MTR
Lina Dyneema 4MM 1,4T
Lina Dyneema 4MM 1,4T

5,30 zł

MTR
Gwarancja, Serwis i Reklamacje

Gwarancja i serwis

Podstawą przyjęcia reklamacji składanej na podstawie gwarancji przez podmiot nie będący konsumentem jest dowód zakupu towaru (paragon lub faktura VAT). W stosunku do konsumentów posiadanie paragonu może usprawnić proces reklamacyjny, ale nie jest konieczne.

Na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie udzielamy (tj. YSM and Partners, ul. Migdałowa 2, 72-003 Dobra (Szczecińska)n) 3 miesięcy gwarancji licząc od momentu wydania towaru kupującemu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia wadliwego towaru pod adres sklepu. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta. W przypadku, gdy towar jest wadliwy kupujący może żądać: w pierwszej kolejności - nieodpłatnej naprawy, jeśli naprawa jest niemożliwa towar zostanie wymieniony na nowy.

Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Reklamacje (na podstawię rękojmi)

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeśli jesteś konsumentem nie masz takiego obowiązku, ale zalecamy takie postępowanie.
Jeżeli zakupiony towar okaże się wadliwy, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1. Prześlij do nas (na adres: YSM and Partners, ul. Migdałowa 2, 72-003 Dobra (Szczecińska) produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego oświadczenie, w którym opiszesz powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (jeśli w taki sposób zostanie rozstrzygnięta reklamacja). Wzór oświadczenia wraz z wyciągiem informacyjnym znajdą Państwo w paczce wraz z dowodem zakupu. Jeśli jesteś konsumentem skorzystanie ze wspomnianego wzoru nie jest obowiązkowe.  

2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu, obniżenie ceny lub zwrot pieniędzy.

4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@linysyntetyczne.pl lub telefonicznie: 00 48 91 433 01 28. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

W razie pytań zawsze chętnie służymy pomocą. 

Z pozdrowieniami,
Zespół www.linysyntetyczne.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl